7 Nisan 2014 Pazartesi

Esatpaşa' da Arçelik Servisi anım?

Esatpaşa' da Arçelik Servisi anım?

Fındıklı Arçelik Servisi kalitesizmi?

Tatile çıktığım zaman Arçelik çamaşır makinem aniden bozuldu. Servis arıyorum. Kısa bir zaman sonra Arçelik Servisi ni aradım. Uzaktan göründü arkadaşlar. Dilerseniz biraz kendimden bahsedeyim.

Sevsemde sevmesemde Bulgurlu lise okuyorum. Çağırdığım kişiler Kazasker' den yol aldılar, bir saat bekledikten sonra nihayet bize ulaştılar. Gelen usta çamaşır makinemi çalıştırıp sıkıntıyı gidermek için çalıştılar. E sonunda sorunu buldular. Tamir edemediler, sıkıntıyı çözemediklerini ve İlla götürmemiz lazım dediler.

Pendik Arçelik Servis

Küçükyalı' da Arçelik Servis

Her neyse, makine gitti ve onarıp teslim ettiler. Üsküdar' da ve semt ve mahallelerinde Arçelik servisleri işlerini bu kadar hızlı yapabilirlermi, inanmayabilirsiniz. Bi ihtimal yetkili servise paranız yetmiyorsa, Üsküdar' da teknisyenlere onarım isteyen makineyi yaptırmaktan çekinmeyin, boşa konuşmuş olmayalım.

Fındıklı Arçelik Servis

Ülkemiz insanı hep aynı, bir çok nedenden dolayı, tecrübe edindim. Yahu bu internet niçin var. İnternet iyiki var. Zaman zaman almış olduğum modelin kronik bir sorunu olabiliyor, bazı küçük firmalar Arçelik gibi denemelerden geçirmeden modellerini insanlara sunabiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Saygıdeğer arkadaşlar mağdur olmamak için uzun araştırmalar yapıyorum, olması gerekende bu? Siz ve çevreniz benim pimpirikli bir işçi olduğumu düşünebilir, ne düşünerseniz düşünün. Tv reklamlarına aldanmayın, araştırın.

Uzun zamandır, hata yapmamak için, boşa kahır çekemem. İnternete girmek zor olmasa gerek. İnternet varsa dert yok. Bir çok zaman kullandığım ürünün bazı sorunları olabiliyor, şirketler Arçelik gibi denemelerden geçirmeden modellerini insanlara sunabiliyor ve sorunlar baş gösteriyor. Ne bekliyorsunuz, mağdur olmamak için uzun incelemeler yapıyorum, ben işimi bilirim arkadaş!? Bir çok arkadaşım pinpirikli bir işveren olduğumu düşünebilir, haksız mıyım arkadaşlar?. Araştırmaktanda bu zamana kadar hiç bir zarar görmedim.

Görüşürüz. İnstagram hesabımız aktif, bizi ordan da takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder